Saturday, March 14, 2009

Gambar2 yg ditunggu

Ini lah gambar yg dihasilkan oleh sharaf, gambar aku lambat skit kot aku post....
Mari kita lihat antara gambar2 yg di ambil (oleh sharaf):


































Terima kasih kepada yg dtng....
Yg tak dtng pon terima kasih gak
Yg tak tau pasal bende nie terima kasih gak...
Yg amik gambar pon terima kasih gak (especially sharaf)
Yg baca blog nie terima kasih gak...
Dan yg paling penting..
Terima kasih kerana comment post nie..
Kalo blum, sila comment yer?

Thx to All!

3 comments:

Liyana said...

kim slam kt kwan ko tuh....
cntik gmbar2 die tgkap...
huuuu~
ak tau npe lmbat skit ko nk upload gmbar ko tgkap...msti x lawa sgt kn....
kuang33~


nway...smart gmbar taman AKU tuh...huuu~

sharaf said...

hohoho,gmbr2 aku yerk byk dipakai di sini???xpe2,sila la pkai yerk...ngahahah nnti jom ajak budak2 yg ade slr pi amik gmbr kat mane2 nk???

Imran Ar said...

naik keta saper?
boleh jea...
paling sesuai mlm2...
jom..
aku bwk tripod...
huahahaha