Sunday, March 22, 2009

Skating? Sakit!

Waaaah.... Sungguh membanggakan kerana sabtu ptang yg lepas...
Aku, Mud, Indera, Yana, Syapqah, Anne, n Palee mengadakan sesi photoshooting(name nak sedap) di tempat skating di BU.....
Skater2 terhebat dari Malaysia dan negara jiran juga turut serta....

Antara Skater2 yg hebat2 ialah....
Putera Indera Kayangan (Msia),
Mud Monkey D Luffy (Msia) ,
Dan Makaroni the Mysterious (Spore)....

Tetapi Photographer2 yg ade skrang tgh bz....

Sila ke blog berikut utk melihat gambar2 yg telah diambil oleh mreka (kalo diorang dah post r):
Yana loser- http://www.flickr.com/photos/liyanacheismail/
Mat- http://mud-unowut.blogspot.com/


Harap maaf...
gambar akan lambat lagi akan di-upload...
kerana penulis blog nie akan menghadapi sem 2 final tak lamer lagi...
Doa kan lah utk beliau (aku ler).... agar dpt memdpt keputusan yg gempak2....
Amin......

8 comments:

Liyana said...

1st...suke ati je ckap aku loser...T_T

tapi an..mmg best ar petg tuh...penat gelak melihat keletah orang cacat men skateboard..huhuhuh~

aku rasa aku punye post pn lmbt agi..tak tau ble ad masa free nk edit n post..ausmat punye keje la nih~

nway, all da best for ur final exam~

:D

Liyana said...

nak tambah skit~


terasa bangga dan terharu jap melihat hasil karya ku ada kat header tuh..heheh~

Matluthfi90 said...

woih. aku xupload lagi, hng dh link,
malu la i
i terase femes buat sesaaat dua
uhuuu~

abdullah said...

huh!
ko lak yg trlebih brgmbr..
aku tkg amek gmbr..

Imran Ar said...

haha...
aku pon terlupe...
ter-over excited pulak dah...
hahaha...
tp smart kan aku posing??
hahahaha

.::annemishi::. said...

hahahaha~~~~ bila lagi nk photo shooting??

ready dh nih.

Indera said...

Aritu ajak nak x nak die.. haa bile dah xde baru nak ready nak photo shooting..

X rancang lagi when is the next one.. be patient okay?? haha~

.::annemishi::. said...

to indera.. heheh.. :D