Tuesday, April 14, 2009

Cuti? Bosan3

Waduh.... Bosan giler. Ini lah perkara yg dibuat dan tak dibuat time cuti nie, baru seminggu:

Pagi: time aku tido lepas smayang subuh ....
Tgh Hari: Time aku bgn dan mandi dan zohor...
Petang: Time aku breakfast+lunch+dinner sambil tngk tv...
Mlm sampai subuh: Free Time kebnykan nyer guna main fifa ngan fb..Hoho!

Photoshop? :comp umah sngt berat, photoshop sngt lambat, kalo nak gune pon kene pinjam laptop kakak yg skrang ngah exam (so tak gune lah)

Kuar jln2? : Ptang asyik hujan, hujan, hujan.... mood kuar time petang tak dea.... Lgpon tgh pokai.. kene jimat, amalan sihat..

Blaja n buat revision? : Tak leh blaja, skrang meja kat bilik dah dipindahkan kea bilik lain, meja makan pulak terletak berhampiran dgn tv dan computer (nafsu dan dugaan), iman nak blaja tak kuat time cuti....

Jln2 amik gambar? : nak kuar kene ade duit... So tgh tunggu sharaf bwk aku kea tempat2 yg menarik tanpa byr duit minyak yg mahal (bukan mcm amin) ... hahaha

Rase mcm nak blk centrepoint, tpi tak dea duit nak tanggung 2 minggu mkn.... Waduuh~ Kene sabar jea lah lagi bape minggu jea nie.... Masih tak dea gambar? Haah, tak dea... Sorry, aku tau bnyk yg tertunggu2, haha.... Sorry sngt2... Salam...
Jika anda berbaik hati. Sila comment sedikit sebnyk dan kasi lah idea2 apea yg patut aku buat time cuti nie.... Thank You!.

No comments: