Saturday, June 6, 2009

Bersukan?

Skrang zaman kolej agak sesak.......
Dgn hw, asssignment, presentation, test, quiz, exam, dan sebagai nyer....
Sampai diri sendri pon dah tak terurus..... :(

Ade yg tak tido, giler lah esoknyer~
Ade yg terlupa nak makan sbb esok deadline kene hantar assignment
Ade gak lupe pakai sluar nak gi kelas....... Saper lar tuh...
Ade yg tk mandi, sbb diorang fikir diorang dah wangi... =.=

Tpi sebetol nyer kite ade bnyk mase utk buat kerja2 ni....
Cume slalu last2 minit jea baru nak start.... Hehehe.....
Walaubagaimanapon, kite kene sentiase berada dlm keadaan sihat....
Kene slalu exercise jugak, paling kurang at least 1 kali seminggu......
Atau pon bersukan atau hobby yg mengurangkan lemak badan kite....

Kalo anda*pembaca tak tau sukan ape yg anda meminati atau pon tgh confuse....
Berikut nyer ade pelbagai sukan yg sy pernah lalukan dalam hidup berada di kolej.....

Main bola atau futsal....

Main Basketball pada awal2 pagi sblom mandi pagi.....

Rugby...... Agak ganas.....

Main basikal pusing2 area rumah....

Bowling....... Salah siapa gali 2 longkang kat tepi?

Pool/Snooker..... RM3 satu game.... =.= Mahal tol~

Main laptop time tgh bosan...... CS, DOTA, COD, FB, MS, YM dan sewaktu dgn nyer.....

Skating...... Atau lebih jelas lagi camwhoring......

Main guitar sampai bahgia..... Mmg bahgia lah mreke kat gambar nie.....


Apea??? Tak tau lagi nak bersukan apea?
Dok rumah jea lah tido, lgi sdap~

Comment2, jgn tak comment.....
Terimakasih!~ ^_^


"A Healthy Mind Comes from a Healthy Body......"

8 comments:

justagirl said...

brjalan ke mcd bli aiskrim pon exercise jgk~~!!
lalala~~~~

Makaroni said...

tahniah ya~ ini lah comment pertama anda di blog yg cantik ini...

Jln kaki pegi blk dari cp kea bu6 pon agak exercise gak~
Pgi kedai baskin tpi kedai tak bukak pon exercise jugak~
=.= malang btol nasib aku~

gg_selamber said...

pejal men rugby??haha..semamcam jerr dye lari..

zul men gitar??hahaha..mcm mamat kt tanjung rambutan jerr muke...

klau nk exercise,nek moto leyh kire tak???penat gak nk tukar2 gear :D

.::annemishi::. said...

ceh.. ku joging atas katil pon kira exercise apa~~

mud said...

skrng panas
aku tdoq berpeluh
jd kira tdoq tu pun excercise la an

- merokok membahykn kesihatan. dan aku xpenah camhoring. jelas

Anonymous said...

ayat joging atas katil itu agak merbahaya dan sensetive.
sila alihkan ayat anda.
terima kasih dan selamat malam.


yang berkuasa,

Markonah Ali,x-gf imran

Makaroni said...

=.="
nie aku malas nie ade Anonymous yg comment.....

Anonymous said...

delete jelaa cmmnet die blik.
tu pn susah.
ke kau suke sbnrnyee.
^^