Tuesday, August 11, 2009

Jika Anda....

Kisah ini terjadi kepada diri ku yg tak cukup umur ini.....

1)
Tempat: Kedai makan Banana Leaf, Bandar Utama
Waktu: Pagi Isnin Oct/2008, Time nak byr mknan kat cashier.

Kakak Cashier: Adik, tak pegi skolah kea? Dah pukul 9 lebih dah ni.Cikgu tak marah ke?

Sy yg tidak bersalah: Owh, sy skrang dah study kat kolej lah kak......

Kakak Cashier: YE KE??! Sorry2.......

2)
Tempat: Dalam teksi dari LRT ke Rumahku
Waktu: Petang Jumaat Feb/2009.

Pak Cik Teksi: Adik dari sekolah ke?

Saya: Ermmmm, tak. Main futsal tadi....

Pak Cik Teksi: Adik sekarang tingkatan berapa?

Saya: Ermmmm.... Sy skrang dah kolej dah.....

Pak Cik Teksi: Owh, YE KE? Pak Cik igt kamu ni baru PMR jea....

Saya: Owh, terime kasih... Sy mmg nampak muda pon.... Hohohoho~


Pesanan kepada anda:
Sila jgn ada gaya budak sekolah jika anda seorg pelajar kolej atau university
Haaaaaaa........
(Peristiwa ini terjadi kepada diri ku semasa berambut pendek... Huhu~)

4 comments:

Nurhafizah said...

kcian ko imran, aku simpati=)

Liyana said...

hik33~
ape pn ko mmg still bwah umo...
ngeh3~

umo bdak sek lgi..wuuuuuu~

.::annemishi::. said...

abeh tuh klo rmbut pnjang org ingt ang bdak kolej laa??

hahaaaa

keciq_palee said...

aaaa...imran
bnde ni pnh jd kt aku jugak
kte geng lah
hahaha