Monday, September 28, 2009

Esok luse...

dah lama tak update blog...
well.... dgn segan silu nyer internet kat umah aku rosak..
mcm maner jadik pon aku tak tau...

So, ape cer aku skrang?
Well, skrang aku brade di computer lab tempat baru...
rindu plak tempat lamer....
biasa lah manusie... kalo slalu ade kat tempat tuh tak pernah nak hargai...
biler dah tak dea... susash mencari...
hahak..

dah sebulan dah tak blaja, tadi dah start 1st class dah...
1st class pon dah tak paham.... bukan tak paham, ok2 lah..
knape tak paham?... sbb kene blaja law.... hadoih.....
nasib baik tak wajib amik... so dgn hati lege nya tak payah lah gi kelas law pas ni...
hahahahhahaha....

ok2... aku dah melalut....
Slamat hari raya sume...
harni update blog main hentam jea..
Esok nnt aku post btol2 dan lebih formal sket..
hahahahahak..

All the bez kepade yg baru start class diorang blk selepas cuti yg panjang..... :D

2 comments:

abdullah said...

selamat maju jaya utk ko gak.

keciq_palee said...

selamat menempuhi hidup baru
semoga ko bhgia
hoho cm ko bru kawin lak
haha